måndag, januari 01, 2007

Omstart

Ja ok, här hände det ju inte så mycket på ett tag. Men inte ens Christer Fuglesang kom ju iväg på första försöket. Dags för en omstart alltså...

Det är ju nyårsdagen, så jag tänkte att om jag skriver ner några nyårslöften här blir det i vart fall lite mer press på mig än om jag bara håller dem för mig själv. Min strategi blir att skriva rätt många, så blir det väl kanske något eller några som jag lyckas med till slut. 2007 ska jag alltså...

...börja träna igen.
...se till att få lite bra resultat på jobbet.
...äntligen måla det där elementet i badrummet.
...skriva mer, bland annat på bloggen.
...gå och lägga mig i tid i stället för att sitta och slösurfa.
...försöka engagera mig i något slags förening igen.
...se till att läsa ut alla de böcker som ligger påbörjade.


Sedan har jag tre till som jag ska hålla för mig själv än så länge. Ja ja, vi får väl se hur det går.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.